Des de la finestra de casa

Hola,

Aquesta sèrie de fotos la vaig fer anit des de la finestra de la nostra habitació de casa, a dos quarts de dotze. Com podeu veure desprès del llampec tot el camp de golf va quedar il·luminat com si fos de dia i totalment inundat.

Ara estem sota els efectes de l'huracà Hanna, que el molt malparit ha decidit canviar el seu rumb i girar cua per caure’ns ben be a sobre del cap.

Les pluges són molt intenses i les inundacions estan al cap del carrer. Com sempre són les capes més baixes de la societat (econòmicament parlant) qui pateixen amb més força les conseqüències del fenomen.

Però tot i això, no és el Hanna el que més em preocupa. Per no se quina raó aquest mes de setembre estem condemnats a rebre quatre huracans i la veritat és que estic una mica preocupat. Mai havia vist res semblant, ni jo ni els que viuen aquí de tota la vida, ja que després del Gustav ens ha vingut el Hanna, i tot just darrera venen l'Ike i el Josephine.


Estarem en contacte, i per si de cas em ficaré pedres a les butxaques, com que despentinar-me és una mica difícil ...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La historia de Villa Arriba y Villa Abajo

10 motivos para no comprar un Kindle y 1 argumento desesperado

Una polla xica, pica i pellarica

Avui és Sant Jordi

La Virgen del Sol