Igual és en sentit carinyós...

Hola,

Ara fa aproximadament un any i cinc mesos que vaig arrivar a la República Dominicana. Des de llavors el meu nom ha estat víctima de totes les interpretacions possibles, així m'han dit Yoldi (la fórmula més habitual), Georgi, Yordy, Yodi, Geolgi, i algunes més que ara no em venen al cap.

Però mai el meu nom havia patit una transformació tan brutal, i si em permeteu, tan poc exacta com la que he sofert avui.

Aquí va... obriu la foto petita de l'inici del blog, a on diu "Auto Feria".

En fi, ¿què voleu fer?

Una abraçada per tots i totes.

Jordi

Comentaris

Anònim ha dit…
JAJAJA, que divertit!
ai Jordi, no serà que t'han posat aquest nom perquè després de tan mojito i peixet fresc has guanyat uns quilets de més?

Una abraçada,

Entrades populars d'aquest blog

‘Punta Cana 7 noches’: Guarionex, un tipo duro, todo un Philip Marlowe a la dominicana.

La historia de Villa Arriba y Villa Abajo

Gracias, República Dominicana

El cumpleaños de Quim

10 motivos para no comprar un Kindle y 1 argumento desesperado