VISCA LA PENYA !!!! I VISCA BADALONA !!!!

GRÀCIES CAMPIONS !!!

Moltes gràcies a aquest equip que ens ha sapigut tornar la il.lusió. Un equip lluny del pressupost dels grans i que de la ma del millor entrenador espanyol de tots els temps, Aito Garcia Reneses, s'ha tornat a situar a l'elit del basket espanyol

Gràcies Rudy per jugar aquest any amb nosaltres, i esperem que encara vulguis fer-ho un més per portar el basket dels nostres colors a lo més alt d'Europa. Gràcies a la directiva que va agafar la Penya en un moment deplorable i l'han portada fins aquí. Gràcies a l'equip directiu, a l'Aito (que tan poc em va agradar el dia que el vem fitxar), i gràcies a tots els entrenadors dels equips base fonamentals pel club, però sobre tot, GRÀCIES ALS JUGADORS, als de casa i als que s'han fet.

Aquests tres dies de basket, a 10.000 km. de distància m'han fet sentir-me com si estigués a casa, i gaudir d'una emoció immensa en veure l'atreviment d'un equip amb una mitjana d'edat de 22 anys com era capaç de guanyar a dos dels equips més grans d'Europa, i que el doblen en pressupost.

És difícil expresar l'alegria que vaig tenir ahir, tot sol a dins de la meva oficina, conectat a Internet per veure un partit retrasmés en castellà per uns periodistes que ja ens havien donat per perduts amb el Madrid, i que no van tenir més remei que acabar reconeixent la superioritat d'un equip amb un esperit de guanyador especial. Encara em fa mal el braç de les butifarres que els hi vaig fer.

Parlar, després de ser campions, amb la meva germana, plorant tots dos d'alegria i sense poder abraçar-nos. Moltes emocions i crits en solitari tancat entre aquestes quatre parets, que ahir van viure un dels dies més especials des de que visc en aquest país.

I per tot això vui donar gràcies a aquests nanos que em van fer disfrutar i gaudir fins a l'extrem de l'afonia.

UN, DOS, TRES, PENYA !!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La historia de Villa Arriba y Villa Abajo

10 motivos para no comprar un Kindle y 1 argumento desesperado

El cumpleaños de Quim

Avui és Sant Jordi

Moáis de ébano